برنامه رادیویی پرانتز باز پس از شش سال به مناسبت هفته کتاب روی آنتن می رود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از ستاد خبری بیست نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مارال دوستی (سردبیر و تهیه کننده برنامه پرانتز باز رادیو نمایش) در رابطه با برنامه رادیویی پرانتز باز که با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران در محل ستاد هفته اجرا می گردد، گفت: پرانتز باز برنامه ای است که بعد از 6 سال دوباره روی آنتن برگشته است. این برنامه 11 سال پیش هر روز روی آنتن رادیو نمایش می رفت و به موضوعات مختلف می پرداخت.

برنامه رادیویی پرانتز باز پس از شش سال به مناسبت هفته کتاب روی آنتن می رود

او ادامه داد: برنامه نو پرانتز باز از تیرماه شروع شده است و آدینه ها از ساعت 21 تا 23 پخش می گردد. در این برنامه جشنواره ها و حوزه های مطرحی چون سواد رسانه ای و... را در میان برنامه پیگیری نموده و روی آنتن می بریم.

وی یادآور شد: برنامه رادیویی پرانتز باز این هفته به مناسبت بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از رادیو نمایش و از ساعت 16 تا 17 روی آنتن می رود. این برنامه با اجرای نیما رئیسی و حضور کارشناسان؛ علیرضا بهرامی، شهاب دارابیان، مجید واشقانی و با همراهی میهمانانی از حوزه کتاب همزمان با هفته کتاب به صورت زنده از شبکه رادیونمایش برای مخاطبان و علاقه مندان به دنیای کتاب، پخش می گردد.

سردبیر و تهیه نماینده برنامه رادیو نمایش توضیح داد: ما در این برنامه به مدت یک ساعت به موضوعاتی چون نمایشگاه های مهم، شیوه کتابخوانی افراد مختلف و قیمت کتاب می پردازیم که کمتر در رسانه های دیگر در مورد آنها صحبت شده است.

وی بعلاوه عنوان نمود: در نظر داریم در این برنامه نه تنها هنرمندان بلکه خوانندگان، پزشکان، فوتبالیست ها، هنرمندان و کارآفرینان ، شیوه کتاب خواندن را با مردم در میان بگذارند و نظر خود را در مورد حوزه کتاب بگویند. مردم نیز این هفته با ما مشارکت می نمایند و در مورد کتاب هایی که خوانده اند اطلاع رسانی می نمایند و ما آنها را در برنامه معرفی می کنیم.

سردبیر و تهیه نماینده برنامه پرانتز باز رادیو نمایش در رابطه با هفته کتاب و اهمیت آن اعلام کرد: ما بر این بارویم که اصلا آمار کتاب خوانی کم نیست و مردم کتاب خوانی داریم و مردم کتاب را دوست دارند و می خوانند. ممکن است گاهی در اولویت آنها نباشد. اما وجود شعبه های کتاب و حضور کتاب فروشی ها نشان می دهد چرخ کتاب خوانی می چرخد و چرخ اقتصاد آن در حال چرخش است.

مارال دوستی در انتها سخنان خود گفت: دلمان می خواهد به مردم این اعتماد به نفس را بدهیم و این شعار را زنده نگه داریم که زندگی در دنیای کتاب، زندگی موازی نیست؛ بلکه زندگی واقعی است.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست وچهارم آبان ماه شروع شده و تا یکم آذرماه 1400با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم در سراسر کشور ادامه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58197

به "برنامه رادیویی پرانتز باز پس از شش سال به مناسبت هفته کتاب روی آنتن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه رادیویی پرانتز باز پس از شش سال به مناسبت هفته کتاب روی آنتن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید