برگزاری جلسه تمرینی باشگاه های فوتبال ممنوع است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان رضوی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: برگزاری جلسه تمرینی تیم ها و باشگاه های فوتبال ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهدشد.

برگزاری جلسه تمرینی باشگاه های فوتبال ممنوع است

محسن حیدری در جمع خبرنگاران، روز گذشته با اشاره به آماده سازی تقویم سه ماهه هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: حفظ سلامتی و توسعه روحیه و شادابی بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه ها و مدارس فوتبال از اولویت های مهم هیات فوتبال خراسان رضوی به شمار می رود.

وی ضمن تاکید بر ادامه رعایت اصول بهداشتی و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: افزایش روحیه بازیکنان و مربیان از ملزومات است، اما باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم. همچنین از همکاری مدیران و مربیان باشگاه ها و مدارس فوتبال در تعطیلی کامل فعالیت های خود و استفاده از سایر پتانسیل ها جهت آموزش بازیکنان و فوتبال آموزان تشکر می کنم.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: فعالیت های اجرایی هیات فوتبال استان منطبق با شرایط کرونایی کشور وارد فاز اجرایی خواهد شد و در صورت تداوم شرایط فعلی، کمیته های مختلف هیات فوتبال فعالیت و برنامه های خود را به صورت مجازی پیش خواهند برد. شرایط در خانه ماندن برای تمام اقشار جامعه به خصوص برای فوتبالی ها سخت خواهد بود. سعی داریم با برگزاری کلاس ها و یا مسابقات مجازی کمی از فشار این سختی کاسته گردد.

حیدری تاکید نمود: برگزاری هرگونه جلسه تمرینی تیم ها و باشگاه ها ممنوع است. از جامعه فوتبال خراسان انتظار داریم همانند گذشته به قوانین و شرایط تعیین شده در زمینه مبارزه با ویروس کرونا احترام گذاشته، تا این بیماری ریشه کن گردد. قطعا با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23718

به "برگزاری جلسه تمرینی باشگاه های فوتبال ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه تمرینی باشگاه های فوتبال ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید