تیم فوتسال مس زیاد بدشانسی آورد، ژاپن قدرتمندترین تیمش را دارد

به گزارش بلاگ پو، مهدی جاوید در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به شرایط تیم فوتسال مس سونگون و تداوم صدرنشینی در لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما نسبت به نیم فصل اول بهتر است ولی هنوز تیم کاملی را در اختیار نداریم. چند بازیکن مصدوم داریم که نتوانستند به تیم ما یاری نمایند. سال جاری تیم مس بدشانسی زیادی داشته است. به جرات از ابتدای فصل با 50 درصد توانمان حضور داشته ایم و هیچ موقع تیم کامل نبوده است.

تیم فوتسال مس زیاد بدشانسی آورد، ژاپن قدرتمندترین تیمش را دارد

وی ادامه داد: فکر می کنم تا انتهای فصل درگیر همین مصدومیت ها باشیم. مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم و با تمام سختی ها بالای جدول بمانیم.

ملی پوش فوتسال مس در پاسخ به این سئوال که آیا هدف این تیم حضور در مرحله پلی آف با صدرنشینی در مرحله گروهی است؟ گفت: بله؛ اینکه تیمی صدرنشین به مرحله پلی آف برود بهتر از رده دوم است و یا رده دوم بهتر از صندلی سومی است. هرکسی خلاف این را بگوید حرف درستی نزده است. هرچه صندلی تیم در جدول بالاتر باشد، بهتر است. تمام تیم ها کوشش می نمایند در مرحله گروهی در بالاترین رده ممکن قرار بگیرند.

جاوید درباره حضور علیرضا افضل سرمربی جدید مس به جای اسماعیل تقی پور یادآور شد: آقای تقی پور برای مس زحمت زیادی کشید. آقای افضل هم از وقتی که آمده شرایط تیم نسبتا خوب شده است. بزرگترین مشکل افضل هم در 10 بازی گذشته کامل نبودن تیم به خاطر مصدومیت ها بوده است. این اتفاق هفته های بعد هم می افتد و کار را سخت می نماید. با این حال افضل مربی خوب و باتجربه ای است که توانسته تیم را مدیریت کند. بازیکنان هم یاری می نمایند و به افضل اعتماد کامل دارند.

وی در ادامه درباره تیم ملی فوتسال و حضورش در جام ملت های آسیا، توضیح داد: تیم ملی کار سختی در جام ملت ها خواهد داشت. ژاپن در حال حاضر بهترین تیم فوتسال سال های اخیرش را در اختیار دارد. به نظرم کار ما این دوره نسبت به دوره قبل سخت تر است. ژاپن اخیرا موفقیت های زیادی کسب نموده است. خوشبختانه تورنمنت مشهد با حضور تیم های اروپایی را در پیش داریم که می تواند به ما در راه آماده سازی یاری کند و عیار خوبی به تیم بدهد. امیدوارم با روحیه خوبی به جام ملت ها برویم و عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم.

ملی پوش فوتسال ایران که در جمع سه گزینه بازیکن سال فوتسال آسیا هم قرار گرفته است، گفت که در حال حاضر ترجیح می دهد در این خصوص صحبت نکند.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16106

به "تیم فوتسال مس زیاد بدشانسی آورد، ژاپن قدرتمندترین تیمش را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال مس زیاد بدشانسی آورد، ژاپن قدرتمندترین تیمش را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید