جزئیات آپدیت بزرگ بعدی سایبرپانک 2077 تعیین شد

به گزارش بلاگ پو، برخلاف انتظارات، به روزرسانی 2.0 آخرین آپدیت بزرگ سایبرپانک 2077 نخواهد بود زیرا سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی از جزئیات آپدیت 2.1 بازی رونمایی نموده است.

جزئیات آپدیت بزرگ بعدی سایبرپانک 2077 تعیین شد

در یک رویداد که در پلتفرم توییچ میزبانی شد، پاول ساسکو (Paweł Sasko) به عنوان کارگردان مأموریت ها و مونیکا یانوسکا (Monika Janowska)، تهیه نماینده بازی، بعضی از تغییراتی که در آپدیت 2.1 وجود دارند را ارائه کردند و به نظر می رسد بسیاری از آن ها از محبوب ترین مادهای بازی الهام گرفته شده اند. قابل توجه ترین عنصر اضافه شده به بازی یک سیستم متروی کاربردی است که شامل پنج خط متروی مختلف است که در کل شهر قرار دارند. سیستم حمل و نقل سریع نایت سیتی علاوه بر بعضی گزینه های نقش آفرینی جالب، ویژگی فست تراول یا همان سفر سریع را نیز فراهم می نماید. بعلاوه بازیکنان می توانند هنگام سوار شدن مترو از چشم انداز شهر لذت ببرند. تیم سازنده به تعاملات با NPC ها و سایر شگفتی های پنهان در این سیستم نیز اشاره نمود.

یکی دیگر از ویژگی های متمرکز بر نقش آفرینی که به بازی اضافه می گردد، رادیوپورت است که به بازیکنان اجازه می دهد تا در شهر بچرخند و به ایستگاه رادیویی مورد علاقه خود گوش دهند. این سیستم به طور اتوماتیک در طول مکالمات و لحظات مهم خاموش می گردد، اما زمانی که بازیکنان به اکتشاف بازگردند، دوباره روشن می گردد.

به روز رسانی 2.1 بعلاوه بعضی از عناصر مربوط به گیم پلی را با موضوع وسایل نقلیه به بازی اضافه می نماید. مسابقات اتومبیلرانی بازی اکنون فرصت های قابل تکراری برای تخفیف های Autofixer خواهند بود. موتورسیکلت ها نیز تغییراتی جزئی خواهند داشت. در این میان پنج موتور نو اضافه می گردد و بازیکنان از این پس می توانند از سلاح های پرتابی استفاده نمایند و در حین رانندگی ترفندهای مختلفی را انجام دهند. در کنار آن، ساسکو به تعقیب و گریزهای ماشینی نوی اشاره نمود که می تواند از تعامل با گروه های مختلف نایت سیتی در بازی پدید آید.

از طرفی تیم سازنده به گزینه هایی برای معاشرت با شخصیت هایی که عاشق آن ها بوده اید اشاره نمود. آپدیت 2.1 بعلاوه از کنترلرهای دوال سنس در رایانه های شخصی پشتیبانی نموده و ویژگی هایی نو از جمله حالت هایی برای افراد دچار کوررنگی، گزینه هایی مربوط به میزان فونت نوشتار بازی و بعضی از موارد نو مربوط به شخصی سازی HUD را ارائه می دهد که دسترسی پذیری بازی را بیشتر می نماید.

در نهایت به نظر می رسد که با انتشار آپدیت 2.1 در کنار نسخه آلتیمیت ادیشن بازی در 5 دسامبر (14 آذر) امسال، تغییرات بیشتری در بازی مشاهده خواهد شد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آذر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72636

به "جزئیات آپدیت بزرگ بعدی سایبرپانک 2077 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آپدیت بزرگ بعدی سایبرپانک 2077 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید