شیدایی صادق کرمیار منتشر شد

به گزارش بلاگ پو، تازه ترین کتاب صادق کرمیار با نام شیدایی منتشر شد.

شیدایی صادق کرمیار منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، این رمان با طرح جلدی از محمد تقی پور در 220 صفحه و با قیمت 36 هزار تومان در انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است. این ناشر پیش تر رمان مستوری را از این نویسنده و فیلم ساز منتشر نموده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: شیدایی رمانی است از نفس های بریده! نفس های بریده مردان و زنانی که از خود گذشتند تا به شیدایی برسند. درست مثل مینا و سعید، داستان شیدایی مینا و سعید به دوران جبهه و جنگ برمی شود. مینا پزشک یک بیمارستان است و سعید مدیر فراوری یک کارخانه. زوجی که آروزی پدر و مادر شدن دارند و در این بین درگیر یک موضوع جنجالی می شوند، ماجرایی که این بار جان نوزدان بیگناه را نشانه گرفته است.

این بار صادق کرمیار به سراغ یک پرونده جنجالی رفته است. ماجرایی چالشی که قربانیان آن نوزادان معصوم و بی گناه هستند. رمانی که دل در داستان جنگ و دفاع مقدس داشته و پا در حوادث جنجالی روز می گذارد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

بدبخت! این چه جهانی است که به نام آگاهی سال ها در خود پرورش داده و حالا می بینی که هیچ چیز با برنامه ریزی های ابلهانه تو پیش نرفته. حالا همان بچه، نه تاوان رنج های تو، که نتیجه لذتی است که حاصل عهد روز عقد با سعید است، نه حاصل عشقی که برای تو آگاهی به ارمغان بیاورد. همان بچه هنوز نیامده می خواهد جان تو را بگیرد و آمدن خود را مشروط به رفتن تو کند و ماندن تو را محکوم به گورزادی خویش! تا از این پس نیز زندگی ات با عذاب وجدان و جگرِ پاره همراه باشد...

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48839

به "شیدایی صادق کرمیار منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیدایی صادق کرمیار منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید