عسکری: تورنمنت بلغارستان محک خوبی برای ما است، فرایند درمان هادی پور خیلی خوب پیش می رود

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تا جایی که می دانم نفرات خوبی در تورنمنت بلغارستان حضور دارند و این تورنمنت محک خوبی برای ما خواهد بود.

عسکری: تورنمنت بلغارستان محک خوبی برای ما است، فرایند درمان هادی پور خیلی خوب پیش می رود

فریبرز عسکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تمرینات ملی پوشان پیش از حضور در تورنمنت بلغارستان گفت: بچه ها تمرینات خوبی داشتند، اما به هر حال یکسال از مسابقات رسمی دور بودند و این یک شروع دوباره برای ما بود. اروپایی ها خیلی زودتر از ما تمرینات خود را شروع کردند و مسابقات متعددی نیز داشتند، اما برای ما نیز این شرایط رقم خورد تا در تورنمنت بلغارستان حضور داشته باشیم. تا جایی که می دانم نفرات خوبی در این مسابقات شرکت کردند و این می تواند محک خوبی باشد.

وی در مورد اردوی مشترک با بلغارستان در تهران گفت: این اردو تنوعی برای بچه ها بود تا بعد از مدت ها با رقبای دیگر نیز تمرین نمایند. به خاطر کرونا حتی نمی توانستیم از رقبای داخلی استفاده کنیم، اما شرایطی رقم خورد که بلغارستان به ایران آمد و در شرایط قرنطینه تمرینات خوبی با این تیم داشتیم. این درست که بلغارستان به غیر از یکی، دو وزن، تیم خیلی قوی نبود، اما تجربه خوب و تنوع جالبی برای بچه ها بود. بلغارستان نیز توانست با یکی از بهترین تیم های دنیا تمرین کند و خیلی از این اتفاق راضی بود و بی صبرانه منتظر ادامه اردو در بلغارستان است. امیدوارم تمرینات مشترک برای بلغارستان منشا خیر باشد و بتوانند در مسابقات کسب سهمیه اروپا، سهمیه کسب نمایند و در المپیک حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد شرایط آرمین هادی پور اعلام نمود: فرایند درمان آرمین خیلی خوب پیش می رود و او بسیار باانگیزه و غیرت است. دکتر رهبری تمام وقت خود را روی آرمین گذاشته است و تمام بچه ها نیز به او انرژی مثبت می دهند تا به امید خدا بتواند با قدرت بازگردد.

عسکری در پاسخ به این سوال که برای درمان آرمین احتیاج به امکانات خاصی نیست، گفت: تقریبا تمام چیزهای که می خواهیم وجود دارد و تنها چسب تِیپ خاصی احتیاج است که ما هر چقدر بازار ایران را گذشتیم، وجود نداشت. تمام کوشش خود را انجام می دهیم تا در بلغارستان این چسب را فراهم کنیم و اگر نشد باید ببینیم این چسب را از کدام کشور می توانیم فراهم کنیم. این چسب در فیکس کردن پای آرمین خیلی مهم است. از لحاظ دستگاه های فیزیوتراپی و بقیه امکانات مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در مورد خط خوردن سعید رجبی از لیست تورنمنت بلغارستان گفت: سعید خط نخورد و یک روز بی اجازه اردو را ترک کرد. در جلسه بودم و حتی به بچه ها گفتم اگر مسئله ای دارد، در اردو بماند تا آن را حل کنیم. سعید بچه خوبی است و حتماً اتفاقی برای او پیش آمده که باعث نگرانی اش شده و نتوانسته در اردو باقی بماند. او حتماً دلیل موجه ای برای این کار دارد، اما هر موضوعی باشد ترک اردو اتفاق جالبی نبود و باید بابت این کار شرح بدهد. مهمترین جریمه او بازماندن از سفر به بلغارستان بود و امیدوارم از این موضوع درس گرفته باشد. در بازگشت به ایران حتماً جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا ببینیم مشکل او چه چیزی بوده، اما در کل سعید پسر خوبی است و قصد بی احترامی نداشته است.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد اینکه تیم ملی قصد حضور در تورنمنت آماده سازی دیگری را دارد، به خبرنگاران گفت: با رصد تورنمنت ها فقط تورنمنت بلغارستان به تاریخ ما می خورد. یک تورنمنت نیز در مکزیک برگزار خواهد شد که اصلاً با توجه به شرایط حضور در این تورنمنت توجیهی ندارد. یک تورنمنت هم در خردادماه در اتریش برگزار می گردد که امتیازات آن در رنکینگ المپیک محاسبه می گردد و حضور در این تورنمنت نیز در برنامه های ما واقع شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44707

به "عسکری: تورنمنت بلغارستان محک خوبی برای ما است، فرایند درمان هادی پور خیلی خوب پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسکری: تورنمنت بلغارستان محک خوبی برای ما است، فرایند درمان هادی پور خیلی خوب پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید