عملیات ساخت پل دوم بر روی رودخانه جگین به زودی شروع خواهد شد

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در سفری یک روزه از محورهای مواصلاتی شهرستان بشاگرد بازدید کرد و از نزدیک اندازه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام این اداره کل را مورد ارزیابی قرار داد.

عملیات ساخت پل دوم بر روی رودخانه جگین به زودی شروع خواهد شد

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در سفری یک روزه از محورهای مواصلاتی شهرستان بشاگرد بازدید کرد و از نزدیک اندازه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام این اداره کل را مورد ارزیابی قرار داد.

یوسف عابدینی در حاشیه این بازدید گفت: توسعه زیرساخت های جاده ای، یکی از الزامات مهم رشد مالی و افزایش رفاه عمومی به تعداد می رود از این رو توسعه محورهای مواصلاتی بشاگرد همیشه مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان قرار داشته است.

وی با اشاره به مسائل اجرای پروژه های راهسازی در انتقال ماشین آلات و مصالح اضافه نمود: علی رغم شرایط سخت و صعب العبور بودن محورهای کوهستانی منطقه، خاکبرداری و بازگشایی مسیرهای سخت گذر طبق نقشه های مصوب و استاندارد صورت گرفته است.

عابدینی ادامه داد: حوزه راهسازی در بشاگرد نسبت به گذشته متحول شده است و همکاران ما به صورت شبانه روزی در کوشش هستند تا بهره برداری از پروژه های این منطقه تسریع یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: پیمانکار نو پل دوم بر روی رودخانه جگین در روستای دهوست تعیین شده و کار احداث این پل به زودی شروع خواهد شد.

وی با اعلام این که محور زیر کوه و پشت کوه در آینده خیلی نزدیک به هم متصل خواهند شد خاطر نشان کرد: با این اقدام مشکل ارتباطی این حوزه حل خواهد شد و ضمن ایجاد امکان بهره مندی از قابلیت های ترانزیت و حمل ونقل، فرصت های ارزنده ای جهت توسعه مالی و اجتماعی فراهم خواهد شد.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50731

به "عملیات ساخت پل دوم بر روی رودخانه جگین به زودی شروع خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات ساخت پل دوم بر روی رودخانه جگین به زودی شروع خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید