معرفی شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال

به گزارش بلاگ پو، شرکت اوکراین اینترنشنال در ابتدا متعلق به دولت این کشور بود اما در سال 2011 با فروش سهام خود توسط دولت به یک شرکت خصوصی تبدیل شد و اولین پروازش از شهر کی یف به مقصد لندن بود.

معرفی شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال

شرکت هواپیمایی اوکراین دارای بیش از 40 فروند هواپیمای مسافربری و باربری می باشد که به بیش از 75 مقصد مختلف مانند مقاصد زیر پرواز می کند:

پرواز هواپیمایی اوکراین به تهران

پرواز هواپیمایی اوکراین به پاریس

پرواز هواپیمایی اوکراین به آتن

پرواز هواپیمایی اوکراین به لندن

پرواز هواپیمایی اوکراین به کی یف و غیره

هواپیمایی اوکراین که حامل پرچم کشور اکراین به رنگ زرد و آبی است نقش استراتژیکی در صنعت هوایی این کشور ایفا می کند.

شرکت و خطوط هواپیمایی چون، هواپیمایی ویندروز، دنیپرواویا، آذور ایر اوکراین، اطلس گلوبال اوکراین از خطوط هوایی فعال این کشور هستند که روزانه مسافران زیادی را از جای جای قاره هایی چون آسیا ،اروپا، آفریقا و آمریکا جا به جا می کند.

دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی اوکراین در شهر کی یف، پایتخت کشور اکراین قرار گرفته است و فرودگاه بین المللی بوریسپیل، قطب شرکت هواپیمایی اوکراین محسوب می شود.

یکی از مزیت های هواپیمایی اوکراین اینترنشنال، پروازهایی مقرون به صرفه و با کیفیت می باشد که باعث استقبال زیاد مسافران از شرکت هواپیمایی اوکراین شده است. ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی اوکراین از هواپیماهای مدرنی چون بوئینگ 300-737 و 800-737 بهره مند است که در پروازهای طولانی مدت خود از آن استفاده می کند.

کلاس های پروازی هواپیمایی اوکراین اینترنشنال

پرواز هواپیمایی اوکراین اکونومی کلاس: در پرواز هواپیمایی اوکراین مسافران می توانند با توجه به زمان پرواز خود وعده های غذایی کامل را به صورت رایگان دریافت کنند اما صندلی های آن ساده و استاندارد است.

پرواز هواپیمایی اوکراین پریمیوم اکونومی کلاس: فرق این مدل با پرواز اکونومی هواپیمایی اوکراین بهره مندی از صندلی هایی راحت تر می باشد.

پرواز هواپیمایی اوکراین بیزنس کلاس: در کلاس بیزینس شرکت هواپیمایی اکراین می توانید بار بیشتر با خود حمل کنید علاوه بر این منوی غذایی متنوع تری در اختیارتان قرار می گیرد و صندلی هایتان داری راحتی دلپذیر به همراه امکاناتی همانند محیط کاریتان می باشد.

میزان بارمجار هواپیمایی اوکراین

میزان بار مجاز داخل کابین پرواز هواپیمایی اوکراین

میزان مجاز بار قابل حمل در کابین پرواز هواپیمایی اوکراین با توجه به راستا شما متغییر است. اما با این وجود میزان بار مجاز بر اساس کلاس پروازی شرح زیر است:

در کلاس پروازی اکونومی پرواز هواپیمایی اوکراین حداکثر تا وزن 7 کیلوگرم

در کلاس پروازی بیزنس پرواز هواپیمایی اوکراین حداکثر تا وزن 12 کیلوگرم

پروازهای طولانی با کلاس اکونومی و پریمیوم اکونومی پرواز هواپیمایی اوکراین حداکثر تا وزن 7 کیلوگرم

پروازهای طولانی با کلاس بیزنس پرواز هواپیمایی اوکراین حداکثر تا وزن 1 کیلوگرم

همچنین سایز استانداردبرای ساک دستی پرواز هواپیمایی اوکراین باید دارای ابعادی چون 20*40*55 سانتی متر باشد.

برای مسافرانی که به همراه کودک زیر دوسال سفر می کنند نیز امکان حمل یک کیف اضافه حاوی اقلام ضروری برای کودک با وزن حداکثر 5 کیلوگرم فراهم شده است.

پذیرش میزان بار مجاز هواپیمایی اوکراین

میزان مجاز بار پرواز هواپیمایی اوکراین قابل قابل پذیرش در قسمت بارگیری هواپیما با توجه به مبدا و مقصد شما متغییر است اما میزان بار مجاز به تفکیک کلاس پروازی در زیر عنوان شده است:

مسافران کی یف نیویورک در کلاس اکونومی پرواز هواپیمایی اوکراین، حداکثر یک چمدان با وزن 23 کیلوگرم.

مسافران در همه پرواز های کلاس پریمیوم اکونومی پرواز هواپیمایی اوکراین می توانند دو عدد چمدان و حداکثر تا وزن 32 کیلوگرم همراه خود داشته باشند.

مسافران اکونومی در سایر پروازهای هواپیمایی اوکراینا به ایالات متحده (بجز پروازهای نیویورک) و پکن می توانند 2 چمدان و هرکدام حداکثر تا وزن23 کیلو به همراه داشته باشند.

همچنین مسافرانی که با کودک زیر دوسال سفر می کنند می توانند صندلی اتومبیل و یا کالسکه کودک را با حداکثر وزن 10 کیلوگرم را با خود بیاورند.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: گردشبان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36758

به "معرفی شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید